сряда, 12 януари 2011 г.

Еминем на корицата на XXL; Подписва Slaughterhouse & Yelawolf


След месеци, изпълнение със спекулации, Shady Records най-накрая подписа Slaughterhouse и Yelawolf. Обединението е увековечено на корицата на мартенското издание на XLL. Еминем за новоподписаните:
"Yelawolf и Slaghterhouse - това е като втора фаза на Shady," - казва Еминем. "Това е новото поколение на Shady Records и в опита да възобновим нашия лейбъл, хип хопа става доста вълнуващ с всички тези сили, сливащи се в едно, а и като се има предвид на какво са способни всички на микрофона - ще бъде забавно."
Що се отнася до Yelawolf: 
"Като се има предвид откъде съм и през какво съм преминал, ми е трудно да опиша какво означава да работиш с Shady. Мога само да ви кажа, че когато си готов да се откажеш от живота си, за да осъществиш мечтите си, отплатата е страхотна. А сега след като станах последовател на един от най-великите изпълнители в света, потенциалът ми надхвърля и най-смелите ми представи. Да се залавяме!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар